Advertising and Public Relations Public Relations in the social sphere Qualification: Bachelor Form of study intra-extramural Program duration: 4 years and 6 months
Our graduates solve problems that require informational and communicational support of various forms of ownership, social policies, and projects with modern technologies for advertisement production and implementation; development and conduction of PR campaigns; production and implementation of marketing strategies; promotion of socially significant values with the help of a communication product.
Areas of professional activity: Communications, informational and communicational technologies in the field of mass media products promotion, including printed publications, television and radio programs, online resources; mass media, publishing and printing in the field of multimedia, print, television and radio broadcasting media; advertising and public relations, etc.
Fill in all fields
Ваша заявка отправлена.
Настоящим в соответствии с Федеральным законом от 27 июля 2006г. № ФЗ-152 «О защите персональных данных» я подтверждаю согласие на обработку своих персональных данных.
Персональные данные – любая информация, относящаяся к определенному или определяемому на основании такой информации физическому лицу (субъекту персональных данных), в том числе его фамилия, имя, отчество, год, месяц, дата и место рождения, адрес, семейное, имущественное положение, образование, профессия, доходы, другая информация. Обработка персональных данных – действия (операции) с персональными данными, включая сбор, систематизацию, накопление, хранение, уточнение (обновление, изменение), использование, распространение (в том числе передачу), обезличивание, блокирование, уничтожение, проверку персональных данных.
Я даю согласие на проверку и обработку своих персональных данных.